Beste huurders van Woonplus,

Op zaterdag 6 november hadden wij een algemene ledenvergadering georganiseerd. Helaas waren er heel weinig huurders en hebben wij vooral kennis met elkaar gemaakt.Daarnaast hebben wij onze plannen en ambities voor 2022 besproken.

De algemene ledenvergadering is belangrijk en geeft medehuurders de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op de plannen en ambities die de HOW heeft. Het nieuwe bestuur heeft in de zomer van 2021 een doorstart gemaakt en er worden diverse zaken opgepakt. Wij werken nog steeds aan de kenbaarheid van de HOW en het is de bedoeling dat steeds meer huurders kennis met ons maken.

Ondanks een lage opkomst zijn wij blij dat we dit toch georganiseerd hebben in 2021. Wij gaan ervan uit dat onze algemene ledenvergadering in 2022 beter bezocht wordt, omdat wij dan meer kenbaar en zichtbaar zijn onder de huurders.

Wilt u alsnog met het bestuur in gesprek over de plannen en ambities voor 2022, dan bent u van harte welkom.

Blijf op de hoogte van onze activiteiten door u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Hopelijk treffen wij elkaar dan tijdens een van onze activiteiten.